недела, 27 декември 2009

Сръбски Хитове

Asim Bajric - Daj Da Se Pije
Boban Piroman - Usne
Boban Rajovic Piroman - Usne boje vina
Boban Zdravkovic - Ne Dolazi
Bojan Bjelic i Indy - Ekspresno
Ceca - Culo Bola
Ceca - Dragane moj
Ceca - Gore Od Ljubavi
Ceca - Gore Od Ljubavi remix
Ceca - Kukavica
Ceca - Lepi grome moj
Ceca - Pile
Danijela Vranic - Da ne vidi ona
Djogani - Cekaj me kod kolima
Djogani - Kralj diskoteka
Djogani - Panika
Dragana ft. Daniel Djurik - Jivot moi Remix
Dragana Mircovic - Plachi Zemlio
Dragana Mirkovic - Bas tebe volim ja
Dragana Mirkovic - Pecat na usnima
Dragana Mirkovic & Daniel Djokic - Jivot Moi
Droga TaT Rayski
Dule Resavac & Kamelia - Tudji svatovi
Goga Sekulic - Gacice
Goran Bregovic - Underground Kuchek
Horkes Efanakis - Gofte Sa Mera
Iliqn - Sve Bih Dao
Indira - Zmaj.mp3
Jovan Perisic - Moje Najmilije
Keba - Kukavica
Keba - Ti hodaj sa njom
Lepa Brena - Bato,bato
Lepa Brena - Luda po teb
Lepa Brena - Pazi kome zavidis
Lepa Brena - Ti Si Moi Greh
Lucian Seres - Atat de bine
Marta Savic - ravno do kosova
Mile Kitic - Kopka me kopka
Mile Kitic & Djogani - Nema vise cile Mile
Mitar Miric - Ciganche
Mustafa Sandal ft. Gentleman - Isyankar
Nada Topchagich - Dobroi Utro Pianice
Neda Ucraden-Diamanti
Nedeljko Bajic - Zapisano je u vremenu
Nedeljko Bajic Baja - Zemlja Ljubavi
Radmila Manojlovic - Nikada vise
Saban Saulic - Sestra brata kani na veceru
Sasa Matic - Silasi
Seka Aleksic - Aspir
Seka Aleksic - Doji I Uzmi Me
Seka Aleksic - Kraljica remix
Shaban Shaulic - Ne placi duso
Shaban Shaulic - Srce si mi ukrala
Shaban Shaulic - Uvenuce Narcis Beli
Sinan Sakic - 100 godina cekacu
Sinan Sakic - Bogastvo je ljubav
Sinan Sakic - Ej odkad sam se rodio
Sinan Sakic - Krivi svoje ja ne zalim
Sinan Sakic - Ne, ne, ne
Sinan Sakic - Pijem na eks
Stella - Xeirobombida
Stevan Andjelkovic - Andjela
Stoja - Starija
Suzana Jovanovic - ochi ochi
Tanja Savic - Poludela
Vesna - 100 jivota
Vesna - Iorgovani
Viki - Sanjala Sam Ruzan San
Zeljko Joksimovic - Lane moje
Zvonko Demirovic - Princ & Princesa

Нема коментари:

Објави коментар